گوشی های گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 تابستان آینده وارد بازار می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، گوشی های سری نوت معمولا اواخر تابستان/ اوایل پاییز وارد بازار می شوند، بنابراین ما انتظار داشتیم که در همین بازه زمانی شاهد گوشی های تاشو و جدیدگلکسی باشیم، با این وجود، به نظر می رسد گوشی های گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 در جولای (تیر/مرداد) امسال روانه بازار شوند.

گوشی های گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 تابستان آینده وارد بازار می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد که سامسونگ میخواهد از بازه زمانی پیشین خود سریعتر عمل کند و گوشی های تاشوی خود را سریعتر عرضه کند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم صحت این بازه زمانی دقیق است یا خیر، اما به هر حال اگر این گوشی در بازه زمانی مذکور منتشر شود، یعنی سامسونگ روی فروش تابستانی محصولات خود حسابی ویژه باز نموده است. انتظار می رود که گوشی گلکسی Z Fold3 تغییری در ترکیب UTG (Ultra Thin Glass) نسل دوم تاشو ایجاد کند و ممکن است دوباره به بدنه پلاستیکی باز شود.

شایعه شده است که صفحه نمایش Fold3s با نمایشگر داخلی 6.21 اینچی 7.55 اینچی در نمایشگر داخلی خود اندازه گیری می شود. شایعه دیگری می گوید که ممکن است گلکسی Z Fold3 با همان قیمت Z Fold2 وارد بازار شود: 2000 دلار. ما هنوز ندیده ایم که سامسونگ یک دستگاه تاشو ارائه دهد که از قلم S پشتیبانی کند. مدل های قبلی نمایشگر های بسیار ظریفی دارند.

برای Z Flip3، صفحه نمایش داخلی ممکن است به صورت مورب به 6.7 اینچ استفاده شود و شایعه شده است که از نرخ تازه سازی 120 هرتزی برخوردار است.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76372

به "گوشی های گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 تابستان آینده وارد بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 تابستان آینده وارد بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید