مهری: الگویی ندارم اما از سبک بازی کانته و حاج صفی خوشم می آید

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز، بازی مقابل بازیکنان عظیم این تیم را تجربه ای سخت اما شیرین توصیف کرد.

مهری: الگویی ندارم اما از سبک بازی کانته و حاج صفی خوشم می آید

به گزارش خبرنگاران، سعید مهری تا چند ماه پیش بازیکنی کم نام و نشان در تراکتور بود اما مدت هاست در این تیم پُرستاره به صورت ثابت بازی می نماید. با مهری در مورد درخشش در تراکتور، شانس این تیم برای کسب سهمیه و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او در زیر به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد:

خبرنگاران: ابتدای فصل که به تراکتور آمدی، شاید خیلی ها تصور نمی کردند که در این تیم به صورت ثابت بازی کنی. درست است؟

مهری: من با نظر ساکت الهامی به تراکتور آمدم. فصل گذشته در ماشین سازی بودم که در آخرین ملاقات ما با شهر خودرو، الهامی با من صحبت کرد. او ابتدای فصل به تراکتور آمد که البته خیلی زود جدا شد، اما جذب من را به تراکتور پیشنهاد داد. اوایل فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی هایم ایجاد نشد. در ادامه اما شرایط تغییر کرد و الهامی به من این فرصت را داد تا بازی کنم که از او نهایت تشکر را می کنم. بازی در کنار این همه ستاره و بازیکنان عظیم تراکتور سخت و شیرین است، اما تمام کوششم را به کار می گیرم تا از این فرصت، بهترین استفاده را ببرم و تجربیاتم را در فوتبال افزایش دهم.

خبرنگاران: تو در پُست هافبک دفاعی بازی می کنی؟

مهری: ما معمولاً با سیستم 3-3-4 بازی می کنیم که اکبر ایمانی هافبک دفاعی است و من جلوی او بازی می کنم. جلوتر از من هم احسان حاج صفی بازی می نماید. بازی در پُست هافبک سختی های خاص خودش را دارد، اما برای من شیرین است. معمولاً فوتبال در میانه میدان خیلی خوب جریان دارد و بازیکن در این بخش می تواند خودش را نشان دهد.

خبرنگاران: کدام یک از بازیکنان ایرانی و خارجی الگوی تو هستند؟

مهری: من الگوی خاصی ندارم اما از سبک بازی کانته و احسان حاج صفی خوشم می آید.

خبرنگاران: شرایط تراکتور را در فاصله سه هفته مانده به سرانجام لیگ برتر چطور می بینی؟

مهری: شرایط خوبی داریم. فقط حیف شد که پیکان را نبردیم و موقعیت های خوبی را در این بازی از دست دادیم. ما در خانه دو امتیاز حساس از دست دادیم و باید این نتیجه را در بازی برابر شاهین جبران کنیم. بازی با تیم هایی که در پایین جدول هستند، همواره سخت است و دیدید که برابر پیکان چه نتیجه ای رقم خورد، اما امیدوارم در سه بازی سرانجامی نتایج خوبی بگیریم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاوریم.

خبرنگاران: فکر می کنی در جام حذفی قهرمان شوید؟

مهری: این جام هم فرصت خوبی است تا بتوانیم با قهرمانی در آن طرفداران را شادمان کنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما تمام کوشش ما بر این است که فصل را با بهترین نتایج به سرانجام برسانیم. امیدوارم با کسب سهمیه در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی، طرفداران تراکتور را شادمان کنیم.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59431

به "مهری: الگویی ندارم اما از سبک بازی کانته و حاج صفی خوشم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهری: الگویی ندارم اما از سبک بازی کانته و حاج صفی خوشم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید