مراسم افتتاح شتاب دهنده کارمانا برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، مراسم افتتاح شعبه دوم فضای کار اشتراکی شتاب دهنده کارمانا در مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید.

مراسم افتتاح شتاب دهنده کارمانا برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دکتر علی نیکبخت مدیر فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: دانشگاه ها باید همکاری ویژه ای را با کسب وکار های نوپا انجام دهند.

دکتر نیکبخت اضافه نمود: امیدواریم در نتیجه همکاری مشترکی که با اکوسیستم نوآوری استارت زده شده؛ پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر روز به روز گسترش بیشتری پیدا کند.

وی گفت: اینکه یک مجموعه خصوصی در دل یک بخش دولتی قرار بگیرد نویدبخش همکاری قدرتمندی است و هر دو سمت از مزایای یکدیگر بهره مند می شوند.

به گفته نیکبخت در دنیای امروزی یک دانشجو باید از زمانی که وارد دانشگاه می گردد با کسب و کار هم آشنا باشد.

نیکبخت ادامه داد: ادبیات کسب و کار و تجارت ادبیات متفاوتی نسبت به مفاهیم آکادمیک است. ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سعی داریم شرکت های دانش بنیان و مخترعین را با اعضای هیات علمی و دانشکده ها زیر یک سقف جمع کنیم.

او با اشاره به قراردادی که با رایان ونچرز مبنی بر ایجاد شعبه دوم کارمانا در این فضای آموزشی بسته شده اظهار امیدواری کرد که در نهایت خروجی خوبی از دانشگاه شکل بگیرد.

به گفته نیکبخت در حال حاضر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سه برج فناوری قرار گرفته است که در آن تیم های نوپای زیادی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: مجموعه اقدامات این تیم ها باعث شد تا در نوروز 99، حداقل سه میلیون سفر درون شهری از بین برود و نیازش برای مردم حس نگردد.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75502

به "مراسم افتتاح شتاب دهنده کارمانا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاح شتاب دهنده کارمانا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید