خبرنگاران پیش بینی 2 روز بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در البرز

به گزارش مهسان بلاگ، کرج - خبرنگاران- مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام نمود که روزهای آدینه دهم و شنبه یازدهم بهمن ماه ، ساکنان این استان شاهد بارش باران و برف و احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر خواهند بود.

خبرنگاران پیش بینی 2 روز بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در البرز

آرش بهاروند احمدی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران گفت : براین اساس هشدار شرایط نارنجی به لحاظ هواشناسی برای استان صادر شده و مردم و مسوولان البرز در این 2 روز اقدامات پیشگیرانه لازم به عمل آورند.

وی ادامه داد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از آدینه ظهر تا شنبه عصر رگبار باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید و لحظه ای و در ارتفاعات و جاده های شمالی استان کولاک برف و تگرگ، برخی ساعات رگبار باران به ویژه در منطقه طالقان ، دیزین ، آسارا ، حوضه آبریز رودخانه کردان و رودخانه کرج مورد انتظار است.

بهاروند احمدی تاکید نمود که سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی ، آبگرفتگی معابر شهری و اختلال در تردد جاده ها به دلیل رگبار باران و برف، لغزندگی و سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و خطر برخورد صاعقه در این مدت پیش بینی می گردد.

وی تجهیز خودروها بهزنجیر چرخ حین گذر از جاده های کوهستانی ، پرهیز کوهنوردان از رفتن به ارتفاعات و اجتناب مردم از توقف در دامنه کوه ها و حاشیه رودخانه ها به دلیل سقوط بهمن و سیلابی شدن رودخانه ها را ضروری دانست.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76793

به "خبرنگاران پیش بینی 2 روز بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی 2 روز بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید