خبرنگاران آمریکا قرار دریافت انصارالله یمن در فهرست تروریستی را بازنگری می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزارت خارجه آمریکا بیان کرد که بازنگری در اقدام دولت سابق این کشور برای قرار دادن جنبش انصارالله یمن در فهرست تروریستی را شروع نموده است.

خبرنگاران آمریکا قرار دریافت انصارالله یمن در فهرست تروریستی را بازنگری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، یک سخنگوی این وزارتخانه بامداد شنبه گفت که دولت جدید آمریکا میخواهد هر چه زودتر این بازنگری را به نتیجه رسانده و درباره آن تصمیم گیری کند.

آنتونی بلینکن گزینه جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا برای راهنمایی وزارت خارجه هفته گذشته گفت که واشنگتن در این تصمیم بازنگری خواهد نمود.

جیک سالیوان نامزد مشاور امنیت ملی در دولت بایدن نیز مخالفت خود را با تصمیم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا برای تروریستی خواندن انصارالله یمن گفت و گفت که این اقدام فقط رنج بیشتری بر مردم این کشور تحمیل می نماید.

وزارت خارجه دولت ترامپ روز 22 دی ماه گفت که میخواهد نام جنبش انصارالله یمن را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد. مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا نیز گفت که وزارتخانه تحت امرش تصمیم خود برای قرار دادن نام انصارالله در فهرست سازمان تروریستی خارجی را به کنگره ابلاغ نموده است.

این تصمیم با مخالفت های گسترده بین المللی و داخلی در آمریکا روبرو شد. 26 عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به پمپئو نسبت به تروریستی خواندن انصارالله یمن اعتراض کردند و خواهان ارائه اطلاعات لازم برای این تصمیم شدند.

در نهایت، آمریکا چند سازمان و گروه بین المللی از جمله سازمان ملل و صلیب سرخ را از تحریم های خود علیه جنبش انصارالله یمن معاف کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا سه شنبه شب در یادداشتی در تارنمای خود گفت که هدف از معافیت ها این است که گروه های امدادرسانی بتوانند از پروژه های انسان محبت آمیز، ایجاد دموکراسی، آموزش و حفاظت از محیط زیست در یمن حمایت نمایند.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75160

به "خبرنگاران آمریکا قرار دریافت انصارالله یمن در فهرست تروریستی را بازنگری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا قرار دریافت انصارالله یمن در فهرست تروریستی را بازنگری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید