تصمیم کنفدراسیون آسیا شوکه کننده بود، خستگی به تن جوانان ماند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومی پس از لغو اردوی تیم فوتبال جوانان با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: ظاهرا گفته شده برخی از تیم های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواهان تعویق بازی ها شدند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی گردد. به نظرم مسئولین برگزاری بازی ها تصمیم عجیبی گرفته اند و اگر قرار بود این رقابت ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ شروع بازی ها باقی مانده و تیم ها برنامه های آماده سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده بودند.

تصمیم کنفدراسیون آسیا شوکه کننده بود، خستگی به تن جوانان ماند

سرمربی تیم فوتبال جوانان اضافه نمود: ما هم برنامه های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشم داشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعا عجیب است و باید بگویم خستگی به تن همه ما ماند. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده اما در هر صورت باید برنامه تازه ای تدوین گردد و زحمات ماه های اخیر بی نتیجه ماند.

مظلومی در انتها گفت:امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در مورد تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشورهای شرکت کننده اعلام گردد تا بتوانند برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه ای نیست و کشورها باید زمان کافی برای تنظیم زمان بندی اردوها را در اختیار داشته باشند.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61805

به "تصمیم کنفدراسیون آسیا شوکه کننده بود، خستگی به تن جوانان ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم کنفدراسیون آسیا شوکه کننده بود، خستگی به تن جوانان ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید