افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از فردا تا انتها هفته فرایند افزایش دما در استان و در مشهد آغاز می گردد و این افزایش دما در برخی از مناطق تا روز شنبه ادامه دارد.

افزایش دما در خراسان رضوی

زهرا اهنگرزاده در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص شرایط جوی در خراسان رضوی اظهار کرد: به طور میانگین تا آخر هفته چهار تا پنج درجه افزایش دما در سطح استان خواهیم داشت و جو پایدار است و پدیده قابل ملاحظه ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: به رغم پایداری جو افزایش انباشت در آلاینده ها مشاهده می گردد. همچنن افزایش آلاینده ها در حال حاضر نسبت به صبح افزایش پیدا نموده و در هوای مشهد در مرز ناسالم قرار گرفته است. در روزهای آینده نیز شرایط ناسالم هوا را در بیشتر مناطق مشهد داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان نمود: طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 5- درجه سلسیوس سردترین و سرخس با بیشینه دمای 19 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب صفر و 17 درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین وزش باد از شهرستان تربت جام با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76578

به "افزایش دما در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دما در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید