آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا شهریور 99

به گزارش مهسان بلاگ، سایپا به عنوان دومین خودروساز عظیم داخلی و یکی از فعال ترین آن ها معمولا با توجه به شرایط بازار و احتیاج آن، محصولات خود را با روش های مختلف عرضه نموده و به فروش می رساند. این روش های فروش شامل فروش فوری، پیش فروش یا روش های اعتباری، لیزینگ و … می شوند.

آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا شهریور 99

مشتریان معمولا با دنبال کردن اخبار و مقالات مرتبط با این راه های مختلف عرضه محصولات سایپا نسبت به روش مدنظر خود آگاهی پیدا نموده و اقدام به خرید می کنند. اما یکی از پرسودترین، مقرون به صرفه ترین و پرطرفدارترین روش های خرید خودرو ثبت نام برای استفاده از طرح های ثبت نام و پیش فروش سایپا است.

طرح های پیش فروش سایپا دارای بعضی شرایط کلی و عمومی هستند و دسته ای شرایط اختصاصی دارند. برای طی فرایند ثبت نام سایپا و برخورداری از مزایای پیش فروش باید ابتدا از این شرایط کسب آگاهی کرد.

لازم به ذکر است که طرح ثبت نام و پیش فروش سایپا به صورت اینترنتی در داخل منازل و بدون احتیاج به مراجعه به کنندگی ها انجام خواهد شد.

آخرین شرایط پیش فروش اینترنتی سایپا - 15 شهریور 1399

تازه ترین مرحله جدید پیش فروش اینترنتی سایپا، روز شنبه 15 شهریور 1399 در ساعت 10 صبح شروع شد. در این مرحله از پیش فروش سایپا، متقاضیان خرید خودرو می توانند به مدت 3 روز (به صورت شبانه روزی) به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ویژه فروش سایپا اقدام به ثبت نام در این طرح کنند. لازم به ذکر است که این مرحله از پیش فروش محصولات سایپا در خاتمه روز دوشنبه 17 شهریور 1399 به خاتمه می رسد.

بر اساس بخش نامه این مرحله از فروش سایپا، مشتریان در این طرح می توانند از بین 9 محصول این شرکت یکی را انتخاب و خریداری کنند. این خودروها عبارتند از شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، ساینا، ساینا S، تیبا، سایپا 151، سایپا 151 آپشنال و تیبا 2.

دانلود بخش نامه پیش فروش سایپا - 15 تا 17 شهریور 1399

بر اساس بخشنامه فروش سایپا، مبلغ پیش پرداخت از 32 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان (بر اساس نوع خودرو) در نظر گرفته شده است و موعد تحویل خودروها نیز، پاییز سال 1400 خواهد بود. همچنین، سود مشارکت معادل 6 درصد، سود انصراف معادل 3 درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش ایران خودرو

شرایط عمومی پیش فروش سایپا

سایپا برای درخواست پیش فروش خودرو شرایطی را برای خریداران در نظر گرفته است. این شرایط بعضی به صورت کلی و عمومی هستند و همیشه ثابت. به این معنی که برای خرید خودرو به صورت پیش فروش از این کمپانی، خریدار باید در هر زمانی این شرایط را دارا باشد.

شرایط عمومی پیش فروش سایپا عبارتند از:

  1. برای هر کد ملی تنها امکان پیش خرید یک خودرو وجود دارد.
  2. متقاضیان پیش فروش خودرو حداقل باید 18 ساله باشند.
  3. متقاضی حتما باید گواهینامه (حداقل پایه سوم) را داشته باشد.
  4. امکان انصراف از خرید و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
  5. برای متقاضی طی 48 ماه گذشته فاکتور خرید خودرو از گروه سایپا یا ایران خودرو صادر نشده باشد.
  6. در صورت پیش خرید بدون گواهینامه رانندگی، متقاضی تا سه سال آینده مجوز ثبت نام و پیش خرید خودرو از سایپا یا ایران خودرو را ندارد.
  7. شماره کارت بانکی و شماره شبا که برای واریز وجوه خرید به حساب سایپا از آن ها استفاده می شود باید به نام خریدار باشد.
  8. کد پستی درج شده در پروفایل متقاضی باید با کد پستی کنندگی انتخاب شده توسط او از یک استان باشد.
  9. در قراردادهای یک ساله پیش فروش سایپا سود مشارکت و سود انصراف در نظر گرفته نمی شود.
  10. ثبت نام و انجام فرایند پیش خرید توسط کننده حقوقی خریدار امکان پذیر نیست.
  11. پس از زمان تحویل خودرو، در صورت مراجعه نکردن خریدار به کنندگی برای سرویس های اولیه، کارت گارانتی منقضی خواهد شد.
  12. در زمان اولین مراجعه به کنندگی سایپا پس از تحویل خودرو، کارکرد حداقل 1000 کیلومتر الزامی است.
  13. مشتریان حقوقی امکان ثبت نام در این شرایط پیش فروش را ندارند.
  14. منتخبین خرید خودرو در طرح های فروش فوق العاده ، پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه سایپا و ایران خودرو ، امکان شرکت در این طرح پیش فروش را نخواهند داشت.
  15. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا شرایط بخشنامه را نقض می نماید، ثبت نام متقاضی به طور کلی باطل خواهد شد.

لازم به ذکر است که این شرایط ممکن است به فراخور زمان و شرایط بازار کشور تغییراتی داشته باشند. اما این تغییرات به صورت مداوم نیست.

شرایط اختصاصی پیش فروش سایپا

  1. پیش فروش مذکور با قیمت غیرقطعی بوده و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود.
  2. در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت مشخص شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از خاتمه ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تقکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق با ضوابط ابلاغی از کمینه خودرو صورت خواهد پذیرفت.
  3. طرفیت ثبت نام در روش پیش فروش متناسب با برنامه فراوری گروه خودروسازی سایپا می باشد.
  4. فهرست انتخاب شدگان نهایی به وسیله سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف 3 روز پس از اتمام قرعه کشی اعالم خواهد شد.
  5. پس از اعالم نتایج قرعه کشی، منتخبین باید ظرف 74 ساعت نسبت به واریز وجه علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
  6. در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
  7. در روش های پیش فروش، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوت نامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.
  8. در زمان صدور دعوت نامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، به جامانده بهای خودرو و هزینه های متعلقه در زمان فک رهن دریافت میشود.
  9. امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی باشد . بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می شود.
  10. رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.
  11. امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم می باشد. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت از مشتریان اخذ می شود.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط فروش ایران خودرو دیزل

آخرین قیمت مصوب محصولات سایپا

این قیمت، نرخ خرید خودروها از کارخانه به صورت پیش فروش یا فروش فوری است. طبعاً قیمت این خودروها در بازار آزاد بیشتر از قیمت مصوب کارخانه ای خواهد بود.

مدل تابستان 1399
کوییک82 میلیون تومان
کوییک R86 میلیون تومان
تیبا 61 میلیون و 300 هزار تومان
تیبا 267 میلیون و 190 هزار تومان
ساینا65 میلیون و 700 هزار تومان
ساینا S79 میلیون و 100 هزار تومان
سایپا 15157 میلیون و 800 هزار تومان
سایپا 151 آپشنال79 میلیون و 100 هزار تومان
شاهین-

نحوه ثبت نام سایپا

برای پیش خرید یا خرید خودرو از سایت سایپا، باید ابتدا فرایند ثبت نام و احراز هویت را در این سایت یا سایت امتا طی کرد. طی این فرایند خریدار یا کاربر دارای نام کاربری و رمز عبور مربوط به خود در سامانه سایپا موتور خواهد شد.

مشتری محترم می تواند به وسیله این اکانت یا پروفایل شخصی مراحل پیش ثبت نام را طی نموده و در ادامه نیز شرایط خرید خود از جمله زمان تحویل خودرو را آنالیز و دنبال کند.

همچنین، برای انجام ثبت نام و احراز هویت باید از شماره همراهی با نام خود مشتری استفاده شود. بر این اساس وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را به این ترتیب پیش می روید:

  • در اولین مرحله به سامانه فروش سایپا یا همان آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید. پس از ورود، گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنید.
  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این مرحله باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش نموده اید، باید گزینه بازیابی رمز عبور را انتخاب کنید. همچنین، اگر اطلاعات شما در سامانه فروش سایپا وجود ندارد، گزینه تا به امروز ثبت نام ننموده اید؟ را باید انتخاب کنید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات، شما به صفحه سامانه امتا راهنمایی می شوید. در این مرحله مانند تصویر زیر باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. همانطور که در بالا هم گفتیم این شماره باید متعلق به خودتان و فعال باشد. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه گزینه ادامه را انتخاب کنید تا کد احراز هویت به خط شما پیامک شود.
  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این مرحله باید کد ملی، تاریخ تولد و همچنین کد ارسال شده را در کادر نمایش داده شده وارد کنید و در نهایت، گزینه ثبت و تایید را انتخاب کنید. در صورتی که کد مربوطه به شما پیامک نشد،گزینه ارسال مجدد کد تایید را انتخاب کنید.
  • چنانچه مراحل قبلی با موفقیت انجام شود، شما به صفحه اجازه دسترسی منتقل میشوید (مانند تصویر زیر). با مشاهده این صفحه باید گزینه اعطای مجوز ورود یکپارچه را انتخاب کنید. همچنین، در صورتی که از ادامه ثبت نام منصرف شده اید، گزینه عدم اعطای مجور ورود یکپارچه را انتخاب کنید.
  • پس از اعطای مجوز یکپارچه ورود، به صفحه مشخص رمز منتقل می شوید. در این مرحله باید رمز عبور خود را انتخاب کنید. برای این کار، رمز عبور انتخابی تان را در هر دو کادر موجود وارد کنید. با انتخاب گزینه تایید، شما قادر خواهید بود که با رمز عبور و کد ملی تان به طور مستقیم به سامانه فروش اینترنتی سایپا وارد شوید.

سود مشارکت سایپا

براساس آخرین شرایط عمومی اعلام شده از سوی سایپا، برای پیش فروش های کمتر از 12 ماه، یعنی خریدهایی که تحویل آن ها پیش از 12 ماه از ثبت سفارش انجام می شود، سود مشارکت در نظر گرفته نمی شود.

در قراردادهای 12 تا 24 ماهه، یعنی پیش خریدهایی با موعد تحویل پیش از 12 ز ماه تا 24 ماه، نرخ سود مشارکت 6 درصد در نظر گرفته خواهد شد.

مشارکت های 24 تا 36 ماهه، یعنی پیش خریدهایی با موعد تحویل 24 تا 36 ماه پس از ثبت قرارداد (ثبت پیش خرید) نرخ سود مشارکت 12 درصد خواهد بود.

با در نظر دریافت این نکته که سایپا در سال 99، پیش فروش هایی با موعد تحویل بیش از 12 ماه عرضه ننموده، بنابراین برای قراردادهای ثبت شده در سال 99، تا به امروز نرخ سود درنظر گرفته نشده است. همچنین، سایپا در آخرین اعلامیه خود درج نموده که درصد سود مشارکت در قراردادهای شامل این شرایط، بر اساس شرایط عرضه و تقاضای خودرو قابل بازنگری است.

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی از آخری شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا را در اختیار شما قرار دهد. همچنین، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز تماس گروه خودروسازی سایپا به شماره تلفن 096550 تماس بگیرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیوار
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61652

به "آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا شهریور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ثبت نام و پیش فروش سایپا شهریور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید